Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

H ΠΡΟΡΡΗΣH ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


ΑΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΡΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. 




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ


Η ΠΡΟΡΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΥ (1995) ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ STANISLAV MISHIN(PRAVDA 1/2011) ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΡΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓ. ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ


Πολύ αγαπητός φίλος του ιστολογίου, πήγε πρόσφατα στο Άγιον Όρος, όπου συνάντησε τον πατέρα Π. πνευματικό τέκνο ενός από τους δύο υποτακτικούς του Αγίου Πορφυρίου, εκείνους που κατ΄εντολήν του, έκαναν την ανακομιδή του σκηνώματός του και το έθαψαν σε τόπο άγνωστο, με την παραγγελία του Αγίου Γέροντος να πάρουν το μυστικό του τόπου όπου είναι θαμμένος ο Άγιος, στον τάφο τους!



Σε μεταξύ τους συνομιλία, ήρθε η συζήτηση και στα εσωτερικά και εξωτερικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Τότε ο πατήρ Π. είπε στον φίλο μας: Είχε πει ο Άγιος Πορφύριος για όλα αυτά που ζούμε σήμερα και πώς θα εξελιχθούν, τα είχε πει στον γέροντά μου. Και άρχισε να του λέει αυτά που θα παραθέσουμε πιο κάτω.

Όταν τελείωσε, τον ρώτησε ο φίλος μας: Αυτά είναι πουθενά γραμμένα; Και ο 
πατήρ Π. του απάντησε, "όχι δεν έχουν γραφτεί πουθενά, και εγώ δεν τα άκουσα ο ίδιος από τον Άγιο, μου τα μετέφερε ο γέροντάς μου στον οποίο τα είπε".

Επομένως τα κάτωθι γραφόμενα αποτελούν την μόνη πρόρρηση του Αγίου Πορφυρίου για τα γεγονότα στην Ελλάδα και η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε γραπτή μορφή.

Ο Άγιος έφυγε για το Άγιον Όρος το 1991 οπότε αυτά ειπώθηκαν στον υποτακτικό του (γέροντα του πατρός Π.) το αργότερο  τον Νοέμβριο του 1991 (2 Δεκεμβρίου εκοιμήθη). Άρα η πρόρρηση του Αγ. Πορφυρίου προηγείται της προρρήσεως του αγ. γέροντος Ιωσήφ του Βατοπεδινού.

Είπε ο  Άγιος Πορφύριος:

1. Θα γίνει κάποια Πολιτειακή Εκτροπή

2 Η 
Πολιτειακή Εκτροπή θα έχει σαν συνέπεια μεγάλη κοινωνική αναστάτωση.


3. Ταυτόχρονα με την κοινωνική αναστάτωση θα υπάρξει οικονομική ανέχεια και πείνα η οποία θα δημιουργήσει έκτροπα.

4. Θα επέμβει ο στρατός για να αποκαταστήσει την τάξη και την ηρεμία στην χώρα.

(Στο σημείο αυτό ο υποτακτικός του Αγίου και γέροντας του πατρός Π. διέκοψε 
τον Άγιο Πορφύριο δυσανασχετώντας.
-Ωχ γέροντα πάλι χούντα θα έχουμε;
Ο άγιος γέρων Πορφύριος όμως τον καθησύχασε:
Όχι, δεν θα γίνει χούντα, απλώς ο στρατός θα επιβάλλει την τάξη για να μην επικρατήσει αναρχία στην χώρα!

5. Ο στρατός θα δώσει ειρηνικά την εξουσία σε πατριωτική Κυβέρνηση. 

Η πρόρρηση αυτή του αγ. Γέροντος συμφωνεί με την πρόρρηση του αγ. γέροντος Ιωσήφ του Βατοπεδινού όπου η Πολιτειακή Εκτροπή αποκαλείται Πολιτειακή Ανωμαλία και η Κοινωνική αναστάτωση εξηγείται δια της απολύσεως όλων των υπαλλήλων.

(Δείτε το στο βίντεο της ανάρτησης μας)




Ο ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ ΠΡΟ 15ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ...


ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ TOY STANISLAV MISHIN ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ PRAVDA ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2011 (ΤΥΧΑΙΟ;)

Ο Stanislav Mishin, έγραψε στο προσωπικό του ιστολόγιο τον Ιανουάριο του 2011 μια ανάλυση για όλα τα κράτη και για την Ελλάδα... η οποία δημοσίευσε η εφημερίδα Pravda και την οποία τότε δημοσιεύσαμε με τίτλο 

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΡΡΗΣΕΩΝ....

Εκεί λοιπόν αναφέρεται η κοινωνική ταραχή και η ανάληψη της εξουσίας από το Γενικό Επιτελείο Στρατού. Αναφέρεται επίσης ότι δεν θα είναι χούντα αλλά θα φέρει την Ελλάδα σε ισορροπία.
Επίσης το γεγονός ότι η κυβέρνηση του Γενικού 
 Επιτελείου Στρατού δεν θα μπορέσει να ανατραπεί από εξογενείς παράγοντες δείχνει ότι θα παραδώσει ομαλά την εξουσία σε πατριωτική κυβέρνηση.

Ο 
Stanislav Mishin μπορεί να είχε επαφές με το Άγιον Όρος ή με κάποιο τρόπο να εγνώριζε την πρόρρηση του Αγίου Πορφυρίου.
Άλλωστε όπως δείχνει και η κάτωθι εικόνα, Οι Ρώσοι όχι μόνον γνωρίζουν τον Άγιο αλλά τον ευλαβούνται ιδιαίτερα




Με τις Ευχές του Αγίου Γέροντος ελπίζουμε η Χώρα μας να αποκτήσει πατριωτική κυβέρνηση που θα την βγάλει από το έρεβος και την οδύνη των τελευταίων ετών.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ "ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ"

Τα παιδιά του "Νοιάζομαι" ξέρουν ότι είχα δημοσιοποιήσει πρώτος την κασσέτα του Αγ.  Γέροντος Ιωσήφ στο φόρουμ "Χριστιανικές Ορθόδοξες Συζητήσεις" σε τρία μέρη, αφού πρώτα την ψηφιοποίησα στο κινητό μου τηλέφωνο.

Την είχα δημοσιεύσει και στο ιστολόγιό μας, επίσης
σε τρία μέρη, από τις 8 Ιουνίου του 2010 όπως φαίνεται στην ανάρτηση


Απ΄όπου και πιθανόν να την πήραν τα παιδιά του "Νοιάζομαι" αφού το βίντεό τους φτιάχτηκε στις 30 Ιουνίου. 

Το φόρουμ "Χριστιανικές Ορθόδοξες Συζητήσεις" βέβαια καταργήθηκε και δεν λειτουργούν πλέον οι σύνδεσμοι, αλλά οι αποδείξεις και οι μάρτυρες είναι πολλοί. 
Ένας από αυτούς είναι ο εκλεκτός μου φίλος Filtor που έχει το σπουδαίο ιστολόγιο ΗΓΓΙΚΕΝ.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν τα τρία μέρη στο κινητό μου και στον υπολογιστή μου με ημερομηνία 28/5/2010.

Αυτά τα γράφω διότι στο ΥouTube όπου έχει αναρτηθεί το βίντεό τους δεν αναφέρουν τίποτε και αναγκάστηκα να το αναφέρω σε σχόλιο ότι εγώ το έδωσα το ηχητικό πρώτος στη δημοσιότητα, αλλά και τα σχόλια τα έσβησαν! 

Tελικά μήπως "νοιάζονται" μόνο για τον εαυτό τους; 


6 σχόλια:

  1. ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΥΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΙΑΝΟΥΣ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΔΕΛΦΕ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑΣΤΙΚΗ.
      ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΡΚΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

      ΟΝΤΩΣ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΗΜΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΙΔΙΩΣ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ

      Διαγραφή
  2. Η φράση "Επομένως τα κάτωθι γραφόμενα αποτελούν την μόνη πρόρρηση του Αγίου Πορφυρίου για τα γεγονότα στην Ελλάδα και η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε γραπτή μορφή" δεν είναι σωστή, παρακαλώ διορθώστε την για τον εξής λόγο: Ο γέροντας / άγιος Πορφύριος έχει μιλήσει και άλλη φορά (και είναι καταγραμμένο σε βιβλίο) για τα γεγονότα αν και όχι αναλυτικά. Θα βρείτε στο βιβλίο "Ανθολόγιο συμβουλών γέροντος Πορφυρίου Ιερομονάχου, εκδόσεις η μεταμόρφωση του Σωτήρος Μήλεσι Αττικής, στην σελίδα 82 κάτω-κάτω στην παράγραφο με τίτλο "Ο Θεός θα μας σώσει μέσα από την συμφορά", την φραση: "Και τώρα δεν πρέπει ν' απελπιζόμαστε. Βλέπω μέσα από την συμφορά να εμφανίζεται ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΓΕΙΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟ". Αν δεν είναι αυτό καταγραμμένη πρόρρηση του Αγίου τότε τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει, είναι πρόρρηση σίγουρα, αλλά σε αποστροφή της ομιλίας του Αγίου, καθώς ερωτήθηκε για την τότε (και πάντα) ηθική κατάπτωση, αλλά μιλάει γενικά για την εποχή μας, δεν έχει χρονικό δείγμα (όχι να σημειώνει χρόνο) να δίνει δηλαδή κάποια σημάδια για τα γεγονότα, ή μια χρονική σειρά.
    Στην πρόρρηση που παραθέτουμε υπάρχει χρονική σειρά και συγκεκριμένα γεγονότα
    Την παραθέσαμε δε εκτός της προορατικής σημασίας της και διότι στο παρελθόν υπερτονιζόταν ότι ο Άγιος Γέροντας Πορφύριος ΔΕΝ ΗΣΧΟΛΕΙΤΟ ΚΑΘΟΛΟΥ με τα επερχόμενα τα πολιτικά ή τα του αντιχρίστου, επειδή πολύ σωστά είχε πεί "Να μην ασχολείστε με τον αντίχριστο αλλά με τον Χριστό".

    Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε για την παρέμβασή σας και διότι ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ της προρρήσεως που παραθέσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το προηγούμενο σχόλιο διαγράφηκε από κχ. Έγινε μια μικρή διόρθωση.

    Έχω τη γνώμη ότι προρρήσεις, με αναφορές τύπου : "Αυτά είναι πουθενά γραμμένα; Και ο πατήρ Π. του απάντησε, "όχι δεν έχουν γραφτεί πουθενά, και εγώ δεν τα άκουσα ο ίδιος από τον Άγιο, μου τα μετέφερε ο γέροντάς μου στον οποίο τα είπε", δεν εξυπηρετούν την χειμαζόμενη πίστη και Εκκλησία, μάλιστα δε, όταν αγνούνται, ή όταν ουδόλως αναφέρονται, τα αίτια αυτής της συμφοράς. Τα οποία μπορεί να είναι πολλά, βασικά όμως είναι μόνο ένα : Η παραχάραξη της πίστεως.

    Αναφορές όπως είναι η ανωτέρω ( : εγώ δεν το άκουσα, άλλος το άκουσε και μου το είπε ) μπορεί να αποβαίνουν χρήσιμες ως προς την αιτιολόγηση ενός ακόμη συγχρόνου αγίου, ο οποίος φερόμενος έξυπνα (;) "ζήτησε να πάρουν το μυστικό του τόπου, όπου είναι θαμμένος ο Άγιος, στον τάφο τους ! από εκείνους που κατ΄εντολήν του, έκαναν την ανακομιδή (σημ. κχ. μήπως εξυπακούεται και η ταφή;) του σκηνώματός του και το έθαψαν σε τόπο άγνωστο". Δηλαδή, έγινε η ανακομιδή (εκταφή) και ύστερα ακολούθησε και νέα ταφή ! Συγχωρέστε την άγνοια του γράφοντος, αλλά ερωτώ : Είναι αυτό έθος των Ορθοδόξων ; είναι Παράδοση Ορθόδοξη κάτι τέτοιο ; και αν ναι, πού αλλού αναφέρεται και πότε εγένετο ;

    Μετά τιμής
    κυπριανός χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή