Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017

ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ" ΕΤΑΙΡΙΕΣ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΨΩΝΙΣΕΙ ΑΠΟ LIDL ΚΑΙ CARREFOUR Ή ΠΡΟΪΟΝΤΑ NESTLE ΚΑΙ DANONE, ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΟΥΣ



 Οι δύο τρούλοι  της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας της Ανάστασης στην Οία της Σαντορίνης 



Ίδια βεβήλωση και από Walmart και Lynos
(αν κυκλοφορούν στην Ελλάδα προϊόντα τους μην τα παίρνετε)

«Απίστευτο κυνήγι κατά των σταυρών σε Lidl, Danone, Nestlé, Carrefour, κλπ ! »

Οι δύο τρούλοι της Ανάστασης της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας στο χωριό Οία της Σαντορίνης στην Ελλάδα προσφέρουν ένα τοπίο που πολύ συχνά χρησιμποιήθηκε στη διαφήμιση. 


Μόνο που υπάρχει μια λεπτομέρεια που θέτει τώρα πρόβλημα στους διαφημιστές : υπάρχουν σταυροί πάνω στο τρούλο της εκκλησίας ! Έτσι η αλυσίδα LIDL, στο Βέλγιο (και όχι μόνο) δεν διστάζει να ρετουσάρει τη φωτογραφία ! Και αυτή δεν είναι η μόνη όπως θα δούμε μετά.


Αλλά και η πολυεθνική Nestlé (η μεγαλύτερη παραγωγός ειδών διατροφής παγκοσμίως, με ετήσιο τζίρο 60δις δολλάρια) υπέπεσε στο ίδιο "ατόπημα", απάλειψε τους σταυρούς από τις ελληνικές εκκλησίες της Σαντορίνης σε συσκευασίες με ελληνικά προιόντα:



Και η γνωστή φίρμα γαλακτομικών προιόντων Danone επανέλαβε την ίδια ενέργεια λογοκρισίας θρησκευτικών συμβόλων διαγράφοντας τους σταυρούς πάλι από το επίμαχο τοπίο της Σαντορίνης:


Έπειτα είναι η σειρά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour να διαγράψουν από τις συκευασίες ελληνικών προιόντων τους σταυρούς από το ίδιο ελληνικό τοπίο:


Και η Walmart :


Και η Lynos :


Contre-Info.com,1.9.2017


Η αγορά επιβάλει τους νόμους της, οι πολυεθνικές δρουν ανεξέλεγκτα και είναι αυτές που καταποντίζουν τον κυκλαδικό πολιτισμό, την ιστορική μνήμη, την πολιτισμική κληρονομιά και ταυτότητα που κατακρεουργούν την γραφικότητα των ελληνικών αιγαιοπελαγίτικων τοπίων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου