Κυριακή 16 Απριλίου 2017

ΝΑ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ....


 ΟΣΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΜΟΝΑΞΙΑ Ή ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



ΕΑΝ ΔΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ


Μέσα σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά, αυτό το βίντεο θα σε καθηλώσει. ΕΣΕΝΑ. Εσένα, που τώρα κάθεσαι απελπισμένος μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή σου, του κινητού σου, του λάπτοπ σου.

Έτσι καθηλώθηκα και εγώ. Και εγώ, που… σκέφτομαι το αύριο, που έχω τα πάντα, και νομίζω ότι δεν έχω τίποτα. Που λέω ότι εκτιμάω, αλλά δεν εκτιμάω. Που σκέφτομαι τα χρήματα για να επιβιώσω. Εγώ, όπως και εσύ, είμαστε το ίδιο. Ακριβώς το ίδιο όμως, όπως αναφέρει το taz.

Σε παρακαλώ να το δεις ολόκληρο. Και δεύτερη φορά. Να το εμπεδώσεις. Να το κοινοποιήσεις. Να το δουν και άνθρωποι που είναι απελπισμένοι. Αλλά έχουν όλο τον θησαυρό της γης στα χέρια και τα πόδια τους. Που νομίζουν ότι εκτιμούν, αλλά δεν ξέρουν τι εκτιμούν.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου