Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

ΝΕΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ 21.08.2015 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ!

      
ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΒΑΣΤΗΣ ΜΑΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ 

   


 ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Τώρα πια που βλέπετε όλα τα γεγονότα,
να γίνονται στη χώρα σας,
όπως Εγώ σας τα είπα,
§
έρχομαι πάλι ο Κύριος να σας ενημερώσω,
να σας δώσω συμβουλές,απ´τα δεινά για να σας σώσω.
§
Δεν θα αργήσει ο καιρός που θα ´ρθουν ένα ένα,
ό,τι οι άγιοι είπανε κι ό,τι είναι γραμμένα.
§
Γνωρίζετε πολύ καλά κάθε προφητεία,
γι΄αυτό εφοδιαστείτε γερά με θάρρος και ανδρεία.
§
Όποιος αυτή την εποχή ομολογεί Θεό,
να ξέρει οτι στη ζωή του θα μ΄ έχει αρωγό.
§
Κι όποιος αγωνίζεται για κάθε τι ελληνικό,
για τη γλώσσα,την ιστορία σας και τον πολιτισμό,
§
να μη φοβάται τίποτα ο άνθρωπος αυτός,
γιατί θα έχει όλη την ευλογία από τον Ιησού Χριστό.
§
Αγγέλους θα έχει γύρω του κι όλους τους αγίους
και τρίχα δεν θα πειραχτεί από την κεφαλή του.
§
Κοντά του θα είναι η Μητέρα Μου,που πάντα θα τον σκέπει,
γι΄αυτό αόρατος και ορατός εχθρός μακριά από αυτόν θα τρέχει.
§
Μη σας τρομάζει τίποτα, ό,τι κι αν δείτε,
ό,τι κι αν ακούσετε μην τρομοκρατηθείτε.
§
Πάρτε στα χέρια τον σταυρό,πάρτε το κομποσκοίνι,
κάντε νηστεία,προσευχή και θα είστε εν ειρήνη.
§
Αυτά είναι τα όπλα τα πνευματικά,που έχει ο στρατός Μου
και είναι στην πρώτη την γραμμή με όλο τον ουρανό Μου.
§
Πρέπει όμως και να ξέρετε σαν άνθρωποι που είστε,
αυτόν τον δύσκολο καιρό πώς να πορευθείτε.
§
Καλό θα είναι τέκνα Μου,να δώσετε τα χέρια,
στο φίλο μα και στον εχθρό,όλοι να γίνετε ένα.
§
Δώστε αγάπη πρώτα εσείς κι έπειτα εκείνοι
και γίνετε ομάδες δυνατές για ελεημοσύνη.
§
Γίνετε όλοι εθελοντές, σε ό,τι ο καθένας ξέρει
και δώστε δωρεάν τις γνώσεις σας σ΄αυτόν που θα τις θέλει.
§
Δάσκαλοι και καθηγητές βρείτε παλιά βιβλία
και κάντε μαθήματα δωρεάν,έξω απ΄τα σχολεία.
§
Κι εσείς γιατροί και τέκνα Μου να γίνετε ανάργυροι τούτη την ώρα,
που σας χρειάζεται ο λαός,αλλά κι ετούτη η χώρα.
§
Και οι γεωπόνοι δωρεάν να δίνουν οδηγίες,
για να σπαρθεί όλη η γη,να δίνει ευλογίες.
§
Βρείτε τους σπόρους τους παλαιούς και ρίχτε τους στη γη σας,
ρίχνετε συνέχεια αγιασμό κι η σοδειά θα είναι δική σας.
§
Όποιος θελήσει δωρεάν να δίνει στη ζωή του,
να ξέρει πως από Εμένα θα έχει την αμοιβή του.
§
Γιατί όλους τους εργάτες Μου ξέρω να τους αμείβω,
υλικά αλλά και πνευματικά,πολλά καλά τους δίνω.
§
Κάνετε ομάδες μικρές,που γρήγορα θα μεγαλώνουν
και οι διακονίες σας θα σας δυναμώνουν.
§
Όποιος με αγάπη ασχοληθεί με τον αδελφό του,
θα φύγει από την κατάθλιψη και από τον εαυτό του.
§
Θα πάρει δύναμη πολλή,υγεία,ευτυχία,
θα δίνει μαθήματα ανθρωπιάς μέσα στην κοινωνία.
§
Κι αν δεν έχετε φάρμακα μην απογοητευθείτε,
γιατί τη δόξα του Θεού ήρθε η ώρα να δείτε.
§
Με λάδι θα σταυρώνεστε από τους Αγίους,
με αγιασμό και προσευχή αλλά με την πίστη κυρίως.
§
Όλα αυτά τέκνα Μου θα είναι τα φάρμακα σας,
την ίαση θα βρίσκετε στο σώμα σας και στην καρδιά σας.
§
Όπως καταλάβατε βαδίζετε πια μόνοι,
χωρίς βοήθεια κρατική,βάρκα χωρίς τιμόνι.
§
Αντίθετα θα βιώσετε πόσο είναι εχθροί σας
και πόσο πολύ σας πρόδωσαν όλοι οι πολιτικοί σας.
§
Αντισταθείτε σε όλα αυτά πρώτα με την συνείδηση σας
κι έπειτα να φωνάξετε την πίστη την τρανή σας.
§
Φωνάξτε ότι είστε Έλληνες κι ορθόδοξοι χριστιανοί
και ότι είναι για σας καμάρι,είναι για σας τιμή!
§
Γιατί είστε το αλάτι ολόκληρης της γης
κι αν φύγει η αλμύρα πώς να αλατιστεί αυτή;
§
Δεν θα σας εγκαταλείπω ποτέ τέκνα μου αγαπητά,
είμαι μαζί σας συνεχώς, είμαι σε εσάς κοντά.
§
Όλοι αυτοί που πούλησαν την άγια τούτη γη,
μπροστά τους θα με βρουν, τίποτε δεν θα ολοκληρωθεί.
§
Έχετε εμπιστοσύνη στα σχέδια τα θεϊκά Μου,
καμιά υπογραφή δεν ισχύει,παρά μονάχα η δικιά μου!!!
                            
 ΑΜΗΝ.


6 σχόλια:

  1. Πως γίνεται όλα ανώνυμα ..δηλ ο Αγιος πλέον Παΐσιος ήταν τρελός που οτι έλεγε το έλεγε στον κόσμο φανερά χωρις ανωνυμίες κτλ...καιρός η Γερόντισσα αν ειναι υπαρκτή να πει ποια ειναι ...διότι τα ποιήματα τα βγάζει απο το 2010 και όλο έρχονται τα γεγονότα και ποτε δεν τα βλέπουμε ...ε κάποια στιγμή θα πέσει μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπητέ αδελφέ, αφού επισημάνω ότι όσα γράφεις εναντίον της ανωνυμίας τα γράφεις και εσύ ανωνύμως (007) να σου πω ότι η γερόντισσα είναι υπαρκτή, συνομιλεί από κοντά με ένα μόνο πρόσωπο το οποίο μεταφέρει τα ποιήματά σε μας και όλο αυτό γίνεται διότι από ταπείνωση δεν θέλει να γίνει γνωστή, άλλωστε το έχει απαγορεύσει και η ηγουμένη του μοναστηριού στο οποίο ανήκει διότι θα συρρέει κόσμος και θα τους χαλάσουν την ησυχία της μοναχικής πολιτείας τους.
    Ο Άγιος Παΐσιος είχε και αυτός πολλές φορές παραπονεθεί ότι δεν μπορεί "να γλεντήσει την μοναχική ζωή" εξ αιτίας των χιλιάδων επισκεπτών της Παναγούδας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήδη η γερόντισσα έχει πέσει μέσα σε πολλά το πιο πρόσφατο η μεταστροφή και προδοσία των Τσίπρα και Καμμένου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ αδελφέ Ρομανε,έχω γράφω ανώνυμα αλλα δε γράφω για πράγματα που μπορεί να βλάψουν πολύ κόσμο..είμαι χριστιανός ορθόδοξος και με καθοδήγηση πνευματικού..αυτά τα αναφέρω θα να μην νομίζεις οτι είμαι κάποιος πολέμιος του σάιτ η τις γερόντισσας...εσείς δε νομίζεται οτι έχει παραγίνει με τις προφητείες και οτι μας έχουν πάρει στο ψιλό όλοι οι άθεοι και μη και μας δουλεύουν..αυτά που λέει οι γερόντισσα ειναι απο το Άγιο Πνεύμα;Έγραψα και στο προηγούμενο μυνημα και ειναι απορία γιατι εδώ και 3,4 χρονια γράφει αλλα δεν επαληθεύεται τίποτα..κάποια πράγματα που λέει φυσικά και θα γίνουν εφόσον τα έχουν πει Άγιοι όπως ο Κοσμας ο Αιτωλός και ο Αγιος Παΐσιος ...όσο γι αυτο με τον Τσίπρα καμένο δεν είδα κάπου να έχει πει κάτι η γερόντισσα και να επαληθευτεί..για δώσε μου τα φώτα σου..διαβάζω και αλλα σάιτ...όπου πάντα ανώνυμοι και διάφοροι γέροντες μιλούν εδώ και χρονια οτι έρχονται τα γεγονότα και ποτε δεν έρχονται ....σας έχει περάσει απο το μυαλό οτι μπορεί να ειναι πλανεμενοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβαζω και εγω τι γεροντισσα καιτην πιστευω.Αν βγαλεις χρονικους περιορισμούς γιατι εκει ο θεος μπορεί να αλλάζει γνώμη οπως και εγω στο γιο μου αλλα καπως ετσι θα γίνουν. Να δουμε τωρα με τους αγροτες αν μπουν στη βουλη .Τα γεγονότα ειναι θεμα μηνα μηνών να γίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή