Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

ΧΘΕΣΙΝΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΣΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ



20.07.2015

ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.

Αυτή την ώρα σας μιλώ,
δωδεκάτη βραδυνή.
Έρχομαι πάλι ο Πατήρ,
σας κάνω τήν τιμή.

Σας κάνω ενημέρωση 
γιά ό,τι θα συμβεί,
γιά τίς μέρες τίς δύσκολες
πού θά έρθουν στήν χώρα αύτἠ.

Θέλω πρώτα νά σας πω
γιά τούς πολιτικούς σας,
τούς κάνατε όλους θεούς,
τούς πουλήσατε τήν ψυχή σας.

Κι αυτοί με την σειρά τους τέκνα μου,
σας πούλησαν την γη σας.

Δεν βλέπετε πώς διαφωνούν 
μέσα στην βουλή;
Κι άλλες διαμάχες θα έχουν,
θα είναι σαν τρελλοί.

Νομίζετε πώς έχετε
 κυβέρνηση ελληνική;
Πόσο όμως πλανάσθε,
γιατί δεν κάνουν κουμάντο αυτοί.

Είναι μαριονέττες
στα χέρια των μασόνων
κι ανάλογα με τις εντολές
φτιάχνουν τον κάθε νόμο.

Δεν βλέπετε το ψέμα τους
και την υποκρισία;
Δεν έχουνε στο βλέμμα τους
καμμία παρρησία.

Θέλουν να εξοντώσουν 
από την χώρα αυτή,
το Χριστό, την Παναγία
καί τήν σημαία τήν ελληνική.

Ακόμα καί τό όνομα
νά αλλάξουν της Ελλάδας,
αυτά είναι τά σχέδια
πού έχουν στα φυλλάδια.

Κι εσείς τέκνα μου νομίζετε
πως είστε Ευρωπαίοι,
νοιώθετε ασφάλεια
κι αυτοί σας γράφουν χρέη.

Δεν χρωστάτε τίποτα,
όλα είναι φτιαχτά,
τά νομοσχέδια είναι άκυρα
καί αντισυνταγματικά.

Γρήγορα θά αποκαλυφθούν,
θά γίνουν γεγονότα,
θά φύγετε απ´ τήν Ε.Ο.Κ.
καί απ´ του εχθρού τήν μπότα.

Γιατί έτσι καί μείνετε
ακόμα μιά στιγμή
να ξέρετε θα χάσετε
όλη σας την γή.

Είστε σε πόλεμο φρικτό,
τό έχετε αντιληφθεί;

Αυτό πού θέλω τέκνα μου
να μάθετε καλά
είναι πως σας Αγαπώ
καί θλίβομαι βαθιά.

Γι´ αυτό καί επικοινωνώ
μαζί σας κάθε τόσο
γιατί έχω καί ΕΓΩ 
τα σχέδια μου καί θέλω να σας σώσω.

Κάντε ένα βήμα μόνο εσείς
καί εγώ τα ενενήντα εννέα,
διώξτε όλους τούς "θεούς"
καί ελάτε στον Πατέρα.

Η μετάνοια καί η προσευχή
καθώς καί η νηστεία,
θα διώξουν απ´την χώρα σας
όλα αυτά τά θηρία.

Γιατί εκτός απ´τό οικονομικό,
τό σχέδιο που υπεγράφη,
είναι να σφάζονται οι Χριστιανοί
καί νά πετιούνται σε χαντάκι.

Όμως καί πάλι η προσευχή
θά φέρει καί σ´αυτό τήν λύση.
Θα τό αναλάβει ο Αρχάγγελος Μιχαήλ,
καί κανέναν στήν Ελλάδα δέν θα αφήσει.

Θα στείλει αρρώστια ανίατη,
πολλοί θά προσβληθούνε
καί μέ πόνους αφόρητους
πολλοί θέ να χαθούνε.

Έτσι θα γίνει τό σχέδιο
του Μέγα Ταξιάρχη.
Θα αδειάσει τότε η χώρα σας,
θα μείνετε μονάχοι.

Καράβια θα τους παίρνουνε
στίς χώρες τους θα πάνε,
θά φοβηθούν τόσο πολύ
που πίσω τους δεν θα κοιτάνε.

Εάν εσείς μετανοιώσετε,
Εγώ κρατώ το λόγο,
καί κάνω πράξη όλα αυτά
μέσα σε λίγο χρόνο.

Όσο γιά την Ε.Ο.Κ.,
σας τό είπα πολλές φορές
γρήγορα θα διαλυθεί,
θα πάθει συμφορές.

Μαζί μ´αυτήν θα διαλυθεί
του μαμωνά το χρήμα.
Χαρτιά θα είναι τα Ευρώ
χωρίς καμμιά αξία.

Όσο για τα κράτη της
που έφτιαξαν αυτοκρατορία,
θα γκρεμιστούν από εκεί ψηλά,
θα πάθουν πανωλεθρία.

Γιατί ήθελαν να διαλύσουν 
την Ορθοδοξία
καί στόχος είναι η Ελλάδα μας
που έχει τα πρωτεία.

Όμως δεν αντιλήφτηκαν
πως την Ελλάδα όποιος πειράζει,
μέσα στο μάτι του Θεού,
βαθιά το χέρι βάζει.

Τέκνα μου δώστε Μου την μετάνοια,
να έχω εξουσία,
για να μπορέσω γρήγορα
να βάλω την τελεία.

Γιατί είμαι ελεύθερος Θεός,
ποτέ δεν σας πιέζω
κι αν εσείς δεν θέλετε
ΕΓΩ πώς να σας σώσω;

Εδώ όμως κλείνω το γραπτό,
γιατί πολλά σας είπα.
Σας λέω ότι σας ΑΓΑΠΩ
καί να έχετε ελπίδα.

ΑΜΗΝ!!!





ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου