Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΑΡΙΣΤΕΡΗ" ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΓΗ...


Η ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΣΟΪΜΠΛΕΡ






1. Αυτός ο χειμώνας είναι ντουμπλ φας, μισός με Σαμαροβενιζέλους και μισός αγκαλιά με την ελπίδα. Δεν λέω να ζεσταθώ με τίποτε όσο κι αν τρίβομαι πάνω στην ελπίδα 

2. Το κρύο είναι ίδιο και ο καιρός χειροτερεύει 

3. Ήρθαν οι λογαριασμοί φουσκωμένοι προς τα πάνω

4. Δεν υπάρχει σάλιο για να ενταχθώ στις 100 δόσεις 

5. Έκοψα το ένα από τα φάρμακα γιατί ως ανασφάλιστος δεν δικαιούμαι συμμετοχή 

6. Ίσως κάποτε τελειώσουν οι συζητήσεις στις Βρυξέλλες και έρθει η ανάπτυξη 

7. Μεροκάματο δεν φαίνεται στον ορίζοντα

8. Τα παιδιά ρωτάνε συνέχεια αν θα πάρουν καινούργια παπούτσια 

9. Ντρέπομαι τον αδερφό μου που βοηθάει όσο μπορεί 

10. Ντρέπομαι την μάνα μου που με τα 470 ευρώ σύνταξη εξασφαλίζει το μίνιμουμ για την σίτιση της οικογένειας 

11. Ο γιατρός, παρ’ όλες τις μεταρρυθμίσεις που ήρθαν, συνεχίζει να ζητάει 300 ευρώ για εκείνη την μικροεγχείριση που ανέβαλα 15 φορές 

12. Έχω χάσει τον λογαριασμό στο πόσες φορές άκουσα το «δεν προσλαμβάνεσαι λόγω ηλικίας» 

13. Η ντροπή δεν άλλαξε γεύση, είναι ίδια με την εποχή που με απειλούσε ο Θεοχάρης 

14. Κουράστηκα να σέρνομαι στις επιθυμίες συμμάχων και να ακούω προσβολές από ονόματα τύπου Ντάιζφμενρζμπλούμ (όσα χρόνια κι αν περάσουν θα αρνούμαι να το προφέρω σωστά) 

15. Η ελπίδα που ήρθε ήταν καπαρωμένη 

16. «Τα δύσκολα είναι μπροστά μας» μου είχε πει κι ο Σαμαράς 

17. Η απόγνωση για το αύριο δεν άλλαξε χρώμα, παραμένει μαύρη 

18. Δεν χρώσταγα πουθενά και σε κανέναν πριν χάσω την δουλειά μου 

19. Χάνω το κουράγιο μέρα με τη μέρα για το μέλλον 

20. Θα σκύψω το κεφάλι να αναζητήσω μεροκάματο στα 5μηνα 

21. Δεν με παίρνουν ούτε στα 5μηνα προγράμματα γιατί όπως μου είπε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος δεν με είδαν ούτε μια φορά στις συγκεντρώσεις 

22. Δεν έχω τα εισιτήρια να κατέβω στο σύνταγμα να φωνάξω(!!!) 

23. Πέταξα τα πτυχία που είχα στο γραφείο στην αποθήκη 

24. Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου όταν νευριάζω 

25. Ζήτησα πληροφορίες για μετανάστευση 

26. Αν δεν θέλω να είμαι Ευρωπαίος τύπου μπουμπούκου ή τύπου Βαρουφάκη επιτρέπεται να ζήσω; 

27. Όχι δεν σκέφτομαι να αυτοκτονήσω 

28. Μήπως η ελπίδα στάλθηκε από κάπου για να ακούω πιο γλυκά την εφαρμογή όσων συμφώνησαν οι προηγούμενοι; 

29. Υπάρχει ζωή χωρίς Μέρκελ; 

30. Από τους Ευρωπαίους συμμάχους θεωρούμαι και 'γω άνθρωπος; 

31. Την Δευτέρα ο Σόιμπλε θα εγκρίνει την λίστα των νέων μέτρων. Κυβέρνηση και εταίροι σε ένα μπακαλόχαρτο θα με χαρακτηρίσουν αποτέλεσμα «ανθρωπιστικής κρίσης». Πριν ήμουν θύμα «οικονομικής κρίσης» και με θεωρούσαν υπαίτιο φοβούμενοι την πιθανή ανεξέλεγκτη οργή μου. 

Τώρα που ήρθε η ελπίδα η οργή πήγε περίπατο και από άνθρωπος έγινα αποτέλεσμα, έγινα κρίμα, έγινα λύπηση. Από αύριο πρέπει να υποστώ τα φιλάνθρωπα μέτρα αλληλέγγυων εταίρων και μασκοφόρων αριστερών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου