Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

O XAΡΥ ΚΛΥΝΝ ΜΙΛΑΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΖΟΝΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΥΣ

 
 
"ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ  ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΙ ΛΟΥΡΙΔΕΣ"
 
 


Ο Χάρυ Κλυνν μίλησε για τους δωσίλογους πολιτικούς της χώρας μας, που συναίνεσαν ή συναινούν στα μνημόνιο της τρόικας, με ιδιαίτερα σκληρές εκφράσεις .

Με χαρακτηρισμούς όπως "καθίκια" "ολετήρες" και "βιαστές της Ελλάδας", ο γνωστός κωμικός τους συμβουλεύει να εύχονται να πάνε φυλακή και να μην πέσουν στα χέρια του λαού.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο ο γνωστός κωμικός  μιλώντας στην τηελόραση του ΑΝΤ:
"Αν είχα τη βιολογική δύναμη, γιατί είμαι και κάπως μεγάλος στην ηλικία, θα μπορούσα να προβώ στη μεγαλύτερη ακρότητα χωρίς να απολογηθώ. Θα έδινα και την ίδια μου της ζωή. Γιατί τι νόημα έχει να ζω εγώ και ο διπλανός μου άνθρωπος να πεθαίνει και το νέο παιδί να πάει στο σχολείο και να λιποθυμά και να μην έχει να φάει. Η φτώχεια και η δυστυχία να πλανάται στα ελληνικά σπίτι. Έχει κανένα νόημα να ζω εγώ; Για το τομάρι το δικό μου δηλαδή;

Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν οι κύριοι αυτοί. Εμένα με ενδιαφέρει όσο γίνεται πιο γρήγορα να δεχτούν τη τιμωρία του ελληνικού λαού. Αυτοί οι αλαζόνες πίστευαν ποτέ ότι ο Σαντάμ Χουσείν ι θα είχε αυτό το τέλος που είχε;

Πίστευε ποτέ ο Καντάφι ότι θα είχε αυτό το τέλος που είχε; Για αυτό να εύχονται όλα αυτά τα καθίκια, οι ολετήρες και βιαστές της Ελλάδας, να πάνε φυλακή για να μην πέσουν στα "χέρια" του λαού. Γιατί αν πέσουν στα χέρια του ελληνικού λαού θα τους βγάλουν λουρίδες."
Μάλιστα αποκάλυψε ότι δέχεται απειλητικά σημειώματα και mail αλλά όπως είπε δεν δίνει σημασία και δεν φοβάται κανέναν, αλλά θα συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι το τέλος.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου