Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΝΕΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ


Η ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΧΑΡΙΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΝΕΟ ΠΟΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ







Έρχομαι ο στοργικός Πατήρ
για να σας ενισχύσω
τέκνα μου αγαπητά
στην αγκαλιά μου να σας κλείσω.

Βλέπετε γύρω σας πολλά
απ' τους πολιτικούς σας
και βιώνετε καθημερινά
τους δύσκολους καιρούς σας.

Όλοι αναρωτιόσαστε
η Ελλάδα πως θα πάει
κι αν οι φόροι οι επόμενοι
θα είναι πιο μεγάλοι.


Δύσκολη είναι η κατάσταση
γιατί οι κυβερνώντες
ξεπούλησαν ότι απέμεινε
ακόμα και τους στρατιώτες.

Τι άλλο θέλετε να σας πω
τέκνα μου αγαπημένα;
Πονάω κι εγώ μαζί με εσάς
πως φθάσατε σε χέρια ξένα!!

Η ύλη σας ξελόγιασε
και χάσατε το μυαλό σας
όλα τα ποδοπατήσατε
ακόμα και τον Χριστό σας.

Τώρα θρηνείτε δυνατά
για το κατάντημα σας
για την πείνα, την ανεργία σας,
για την υπερηφάνειά σας.

Αντί όμως να φτάνετε
σε τέτοια απελπισία
κλίνατε γόνυ όλοι σας
ελάτε στην εκκλησία.

Προσευχηθείτε όλοι μαζί
νηστέψετε, εξομολογηθείτε,
μετανοήστε για τις αμαρτίες σας
και την βοήθεια θα δείτε.

Ο ένας του άλλου τέκνα μου
το χέρι να κρατάει
κι όπως μπορεί ο καθένας σας
τον αδελφό του να βοηθάει.

Με λόγο παρηγορητικό
μα και με ότι έχει
ρούχα, ψωμί και φαγητό
ο ένας τον άλλον να συντρέχει.

Να ξέρετε ότι είναι περαστικό
όλο αυτό σας το φορτίο,
μπόρα είναι περαστική
και γρήγορα θα βγει ο ήλιος.

Γι αυτό μην απελπίζεστε
η ελπίδα να μην σας λείπει
χαρά να έχετε στην καρδιά
για να μην υπάρχει μέσα εκεί η λύπη.

Άλλα είναι τα σχέδια των δυνατών,
και άλλα λογαριάζουν,
όμως δεν λογαριάζουν τον Θεό,
στα σχέδια τους δεν Τον βάζουν.

Γι αυτό και όλοι αυτοί
θα πάθουνε μεγάλη πανωλεθρία.
Μην απελπίζεστε τέκνα μου
και θα έρθει η τιμωρία.

Γιατί την Ελλάδα μας την αγαπώ
δεν πρόκειται να την αφήσω,
για λίγο την παιδαγωγώ
κι έπειτα θα την τιμήσω.

ΑΜΗΝ
(Η φωτογραφία είναι της  γερόντισσας Μελάνης και δεν έχει σχέση με την γερόντισσα που τηρεί με υπακοή την ανωνυμία της)  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου