Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2012


Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟΓΝΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ







Η χθεσινή του ομιλία στην βουλή για τον προϋπολογισμό του 2012, αποτελεί μια ύστατη κραυγή απογνώσεως του Ελληνικού έθνους, σε μιά βουλή προδοτών!!!

Σήμερα μιλούσα με πρώην πολιτικό αντίπαλο του Πάνου Καμμένου που είναι πεντακάθαρος , πατριώτης και αντικειμενικός στις κρίσεις του. Τον ρώτησα γιά τον Καμμένο και μου είπε ότι κάποτε του είχε ανατεθεί (του Καμμένου) να διερευνήσει τον ρόλο που έπαιζε (ο συνομιλητής μου) στο Κουρδικό! Του τον είχαν δε παρουσιάσει (τον συνομιλητή μου) από την Ν.Δ. σαν ύποπτο.

Αλλά μου λέει, ο Καμμένος επειδή ήταν πατριώτης κατάλαβε ότι το Κουρδικό εγώ το ανεδείκνυα γιατί ήταν προς το συμφέρον της Ελλάδος και από τότε μιλάει για μένα με τά καλύτερα λόγια.

Άρα για πολλά μπορεί να διαφωνεί κανείς με τον Πάνο Καμμένο αλλά όλοι (οι αληθινοί πατριώτες) τον αναγνωρίζουν ώς δικό τους...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου