Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΠΕΡΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ



ΤO ΠΕΡΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ "ΕΞΟΡΓΙΣΘΕΝΤΕΣ"





Το άρθρο μου περὶ νεοπαγανισμού, παρεξήθηκε δεόντως...

Έτσι είμαι υποχρεωμένος να δώσω μερικές διευκρινίσεις.



Είναι τουλάχιστον ανόητο να θεωρεί κανείς ότι εγώ στρέφομαι εναντἰον

των πεποιθήσεων κάποιων ανθρώπων που έχουν τη λόξα του νεοπαγανισμού. Το άρθρο μου γράφτηκε αποκλειστικά για την συνδρομή που παρέχει ο σιωνισμός σε νεοπαγανιστικές οργανώσεις προκειμένου να κρατάει διχασμένο τον λαό...



Η συνδρομή είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού, όταν οι τελετουργίες τους γίνονται θέμα στα κανάλια όπου τίθενται ως γεγονότα «αναβιώσεως των αρχαίων εθίμων» και στιγματίζεται η «μεσαιωνική νοοτροπία της Εκκλησίας που θέλει να τους κάψει στην πυρά»



Αλήθεια οι «αντιστασιακοί» νεοπαγανιστές δεν αναρωτιούνται γιατί ενώ τα κανάλια αποσιωπούν κάθε αντιστασιακή ενέργεια, αντιθέτως καλύπτουν και υποστηρίζουν τις νεοπαγανιστικές τελετές τους;



 
Είπα ότι είναι μια νεόκοπη πλάνη και αφού δεν θεωρείται προφανές, θα το αιτιολογήσω.

Γνωρίζει κανείς κάποιον περιώνυμο νεοπαγανιστή μέχρι και τα τέλη του 19ου αιώνα; (Ακόμη και ο Σικελιανός που απετόλμησε μιαν καλλιτεχνική αναβίωση των τελετών στις αρχές του 20 ου αιώνα, απέτυχε παταγωδώς)



Ενώ σήμερα ακόμη και ο Θεοδωράκης (τον οποίο μέμφονται αυτοί που έπεσαν να με φάνε) στο βαρυσήμαντο «αντιστασιακό»του λόγο δεν παρέλειψε να αναφερθεἰ στην «πατρώα θρησκεία» με τις δέουσες νεοπαγανιστικές κορώνες...



Ένα δεύτερο που έχω να ερωτήσω τους ενισταμένους είναι, πού αποδίδουν εκείνοι την ανικανότητα των αντιστασιακών οργανώσεων να ενωθούν, ενώ έχουν γίνει πάρα πολλές συγκεντρώσεις και προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση;



Και μή μου πείτε η αρχομανία, διὀτι έχω παρευρεθεί στις περισσότερες προσπάθειες ενότητας και πράγματι προς τιμήν τους οι ηγέτες των κινημάτων, δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν αρχηγία!



Τώρα γιατί μου προσάπτουν ορισμένοι ότι εγώ και οι όμοιοί μου «ιουδαιοχριστιανοί» (sic) που σαν μωρά παλαιοπαγανίζουμε προσκυνώντας εικόνες, εμείς διχάζουμε το αντιστασιακό κίνημα, αυτό ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω.



Εγώ επεσήμανα την κατα την γνώμη μου αιτία του προβλήματος.

Εάν δεν συμφωνούν ας επισημάνουν εκείνοι τις αιτίες, διότι το πρόβλημα υπάρχει και πρίν τα άρθρα μου και είναι επιβεβλημένο να επισημανθεί και να λυθεί.



Η γνώμη μου είναι ότι η πείνα που έρχεται με δρασκελιές, θα διδάξει πολλούς, θα συνετίσει αρκετούς και θα φανερώσει στους καλοπροαίρετους την Α-λήθεια...



Και κατά την ταπεινή μου άποψη (όσο κι αν γρυλίζει ο δαίμονας θα την πώ) η Αλήθεια είναι ο Ιησούς Χριστός και «εν τω ονόματι Ιησού Χριστού, πάν γόνυ κάμψει, των επουρανίων τε και επιγείων και των καταχθονίων»



Πλανάται ο σιωνισμός ότι θα διχάσει τον λαό...

Κάτι φωνασκούντα κύμβαλα έχει επιστρατεύσει που ζημιώνουν προς καιρού την αντίσταση του λαού.
Ελληνισμός χωρίς Χριστό δεν υπάρχει, το λένε όλοι οι ήρωες του 21, το φωνάξανε τα παιδιά το 40, θα το επισφραγίσουν  και
οι Έλληνες του 2012!!!



2 σχόλια:

  1. "Ένα δεύτερο που έχω να ερωτήσω τους ενισταμένους είναι, πού αποδίδουν εκείνοι την ανικανότητα των αντιστασιακών οργανώσεων να ενωθούν, ενώ έχουν γίνει πάρα πολλές συγκεντρώσεις και προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση;"

    γιατί μήπως ενώθηκαν ποτέ π.χ. οι πατριωτικές / αριστερές ή όποιες άλλες ομάδες και οργανώσεις στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (ΠΤΕ) ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή