Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Terror X Crew - Ξύπνιος μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων


Ξύπνιος μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων


Eπειδή ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων καθεύδει στον καναπέ ρουφώντας Αργεντίνικα ναρκωτικά τύπου "Πάττυ" ας ακούσουν αυτά που έγραφε ο Αρτέμης επί Ααρών Αβούρι (Σημίτη)

Τότε ο (υ)ιός Παπανδρέου έχοντας ανατρέψει τον πατέρα του, δεν τόλμησε να πάρει άμεσα την αρχηγία και έβαλε τον Ααρών σαν ενδιάμεσο.
Τότε στήθηκε το παιχνίδι της Παγκόσμιας Τραπεζοπιστωτικής Εξουσίας (ΠΤΕ) στην Ελλάδα
Τώρα παίζουν το φινάλε...


Ακούτε και ξυπνάτε ο Αρτέμης έπιασε από τότε αυτό που γίνεται τώρα...




           




Terror X Crew 

Ξύπνιος μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων





Ακούω τα ίδια 20 τραγούδια νύχτα μέρα

είναι η ίδια λέρα μια ζωή στον αέρα

τον αέρα που κάποιοι τον μολύνανε με νέφος

ρίξανε ένα έθνος σ'ένα συνεχές πένθος

γαμώτο έρχονται κάτι στιγμές που νιώθω

παρείσακτος στον ίδιο μου τον τόπο

νιώθω να γίνομαι εύκολη λεία στα θηρία

που μας κλείσανε σ'αυτήν την πόλη για να μας ελέγχουν μ'ευκολία

έρχονται πάλι

κάτι στιγμές που με πιάνει ζάλη

εξαιτίας του πολιτισμού που μου'χουν επιβάλει

είναι και αυτή η συνιστώσα

που με απομακρύνει συστηματικά από την ελληνική μου γλώσσα

ρίχνοντας με πιο βαθιά μέσα στην κόλαση

δεν κρύβεται η μόλυνση της νέας τάξης πραγμάτων

και εγώ συλλογίζομαι πως μάλλον

τόσα χρόνια ήμουνα ξύπνιος μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων

Ήμουνα ξύπνιος μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων

Σε έναν ασύμετρο κόσμο πέφτει πάντα το βλέμμα μου

μια ασυμμετρία που εγείρεται και μέσα μου

απ'τη γέννα μου

την ψυχή, το σώμα και το πνεύμα μου

ποτίζουν ασταμάτητα με δηλητήριο

και είναι σίγουρο

κάποιοι με ωθούνε στον κατήφορο

θέλουνε νεκρό κάθε εγκεφαλικό μου κύτταρο

με κρατάν σε λήθαργο μέσα από μια στείρα παιδεία

που μαθαίνουν ίσα-ίσα τα αναγκαία

ώστε να μπορώ να τους βγάλω την εργασία

κάποιος με τραβάει από την ουσία

και με ρίχνει

στων φθαρτών την δίνη

ο οφθαλμός της ψυχής μου λίγο λίγο κλίνει

κάποιος δε μ'αφήνει

να ξεφύγω απ'αυτό το περιβάλλον

και έτσι παραμένω ξύπνιος μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων

Τα πάντα γύρω μου γκρεμίζονται

αγωνίζομαι να παραμείνω όρθιος

ρίχνοντας με τον πυρσό μου φώς ελληνικό

το φώς εκείνο το επικίνδυνο

για το σκοτάδι θέλω να σβήσω από πάνω μου

κάθε σημάδι από το άγγιγμα τους

θέλω να αποκοπώ απ'τα δεσμά τους

δεν κάνω κύρηγμα

αλλά και στο στρεβλό οικοδόμημά τους δεν γίνομαι πια στήριγμα

δεν τραγουδώ τραγουδάκια ανέμελα

θέλω να το δώ να γκρεμίζεται συθέμελα

πάμε κανένας μας δεν πρέπει να'ναι

ξύπνιος μέσα στα όνειρα κάποιων άλλων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου